ورود به سایت پلیس من police-man.ir (2024)

برای مشاوره دانلود و نصب برنامه پلیس من

برای مشاوره دانلود و نصب برنامه پلیس من

ورود به سایت پلیس من police-man.ir (1)

ورود به سایت پلیس من police-man.ir (2)

برای ورود مستقیم بهسایت پلیس منکلیک کنید.

ورود به سایت پلیس من police-man.ir (3)

در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سایت پلیس من به نشانیpolice-man.irارائه شده است .


عناوین اصلی این مقاله

    معرفی سایت پلیس من police-man.ir راهنمای ورود به سایت پلیس من police-man.ir دانلود اپلیکیشن سایت پلیس من police-man.ir درخواست گذرنامه از پلیس من امکانات برنامه پلیس من police-man.ir

    سوالات متداول

در سال های اخیر با توجه به اینکه خدمات غیر حضوری پلیس به کشور ایران بسیار رواج پیدا کرده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات پلیس، مخصوصا پلیس راهور به صورت غیر حضوری ارائه می شود؛ سامانه های مختلفی جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مردم راه اندازی شده اند.

سایت پلیس من به نشانی اینترنتیpolice-man.ir، سایتی است که برای دانلود برنامه پلیس من راه اندازی شده است. در اینسایت تمامی جزئیات مربوط به اپلیکیشن پلیس من ذکر شده است. در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به این سایت، دانلود، نصب نرم افزار ودرخواست گذرنامه از پلیس من ارائهشده است.



معرفی سایت پلیس من police-man.ir

در سال های اخیر بسیاری از خدمات مربوط به پلیس و پلیس راهور از طریق مراجعه غیر حضوری و از طریق سامانه ها و برنامه های مختلفی انجام می شود. پلیس من، برنامه ای است که برای ارائه خدمات مربوط به پلیس راهور و دیگر خدمات مربوط به گذرنامه راه اندازی شده است. سایت پلیس من، با هدف اطلاع رسانی به مردم در رابطه با نرم افزار پلیس من راه اندازی شده است.

در واقع، در سایت پلیس من نمی توان به خدمات مربوط به اپلیکیشن پلیس من دسترسی داشت؛ اما می توان از طریق این سایت police-man.ir، برنامه پلیس من را دانلود و بر روی گوشی های هوشمند نصب کرد. پلیس من، سایتی است که جهت اطلاع رسانی به مردم در رابطه با خدمات مختلف برنامه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید : گذرنامه زیارتی


برای عضویت در صفحه اینستاگرام ما کلیک کنید

راهنمای ورود به سایت پلیس من police-man.ir

همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره کردیم، سایت پلیس من با هدف اطلاع رسانی در رابطه با نرم افزار پلیس من راه اندازی شده است و به عنوان یک مرجع رسمی برای دانلود برنامه پلیس من قابل استفاده می باشد. در صورتی که قصد استفاده از این اپلیکیشن و دانلود آن را دارید، می توانید به سایت پلیس من به نشانی police-man.ir وارد شوید و بسته به نسخه سیستم عامل خود نرم افزار را دانلودو نصبکنید.

راهنمای ورود به سایت پلیس من police-man.ir

وارد «سایت پلیس من» شده و می توانید از اطلاعات این سایت استفاده کنید و یا اقدام به دانلود برنامه پلیس من برای گوشی های هوشمند خودتان نمایید.

ورود به سایت پلیس من police-man.ir (4)

اگر قصد ثبت نام اربعین از طریق سامانه سماح را دارید، توضیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوصاین سامانه مقالهزیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید : سامانه سماح


دانلود اپلیکیشن سایت پلیس من police-man.ir

سایتpolice-man.ir به عنوان یک مرجع رسمی برای دانلود برنامه پلیس من می باشد. افرادی که قصد استفاده از خدمات و امکانات این نرم افزاررا دارند، می بایست که حتما برنامه پلیس من را دانلود نمایند و بر روی گوشی هوشمند خودشان نصب کنند. اپ پلیس من بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب می باشد که در ادامه این بخش،دانلود برنامه پلیس من برای اندروید،دانلود رایگان پلیس من برای آیفون ونسخه وب پلیس من برای آیفون ارائه شده است.

دانلود برنامه پلیس من برای اندروید

افرادی که گوشی هوشمند آن ها از نوع اندروید است می توانند با دانلود نسخه اندروید نرم افزار پلیس من، این برنامه را بر روی گوشی هوشمند خودشان نصب نمایند کهفایل دانلود این برنامه از طریق سایت پلیس من به طور مستقیم قابل دانلود می باشد. در صورتی که کاربران قصد دانلود برنامه پلیس من را دارند، می توانند از طریق لینک زیر این برنامه را دانلود نمایند.

دانلود رایگان پلیس من برای آیفون

یکی از ویژگی های خوببرنامه پلیس من این است که کاربران سیستم عامل IOS و گوشی های آیفون نیز می توانند اقدام به نصب اپ نمایند. تمامی افرادی که گوشی های آن ها دارای سیستم عامل IOS می باشد، می توانند با دانلود نسخه آیفون این برنامهو نصب آن بر روی گوشی خود از خدمات آن استفاده نمایند. جهت دانلود رایگان پلیس من برای آیفون می توان به سایت پلیس من مراجعه کرد و سپس با کلیک بر روی دریافت از سیبچه، این برنامه را از سایت سیبچه دانلود کرد.

نسخه وب پلیس من برای آیفون

یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران پیش آید این است که آیانسخه وب پلیس من برای آیفون موجود است؟ در پاسخ باید گفت که نسخه وب پلیس من برای آیفون موجود نیست و کاربران این گوشی برای استفاده از خدمات این برنامه باید اپلیکیشن پلیس من را نصب نمایند.

بیشتر بخوانید : سامانه نوبت دهی اینترنتی دریافت گذرنامه

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

درخواست گذرنامه از پلیس من

یکی از امکانات ارائه شده درسایت و برنامه پلیس من که به تازگی امکان استفاده از آن برای متقاضیان فراهم شده است، امکان دریافت گذرنامه اینترنتی برای سفر به کشور عراق می باشد. افراد برای ثبت درخواست اینترنتی گذرنامه می بایست به سایت police-man.ir و برنامه پلیس من مراجعه کنند.

همه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت و یا پس از نصب برنامه پلیس مندرخواست صدور گذرنامه خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست صدور گذرنامه یا پاسپورت از پلیس من، همه افراد می توانند گذرنامه خود را تا یک هفته پس از ثبت درخواست خود، دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: پیگیری گذرنامه

امکانات برنامه پلیس من police-man.ir

برنامه پلیس من از جمله برنامه هایی است که می تواند برای ارائه امکانات مختلفی در حوزه پلیس راهور، گذرنامه و آگاهی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه شما را با امکاناتی که در این سامانه ارائه می شوند، آشنا می کنیم.

ثبت سرقت خودرو: یکی از امکانات بسیار عالی اپلیکیشن پلیس من،مانند سامانه نما، این است که اشخاص با کمک آن می توانند اطلاعات مربوط به خودروی سرقت شده خود را در این برنامه ثبت نمایند. ثبت سرقت خودرو از طریق بخش آگاهی برنامه پلیس من امکان پذیر می باشد.

استعلام گذرنامه: آن دسته از افرادی که اقدام به دریافت گذرنامه کرده اند؛ اما هنوز گذرنامه خود را دریافت نکرده اند، می توانند از طریق بخش استعلام گذرنامه مراحل مربوط به اطلاع از وضعیت صدور گذرنامه را انجام دهند.

نوبت دهی اینترنتی شماره گذاری پلاک: در حال حاضر برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلاک لازم است که اشخاص حتما نوبت اینترنتی دریافت کنند. یکی از امکانات نرم افزار پلیس من این است که می توان از طریق آن نوبت اینترنتی شماره گذاری پلاک دریافت کرد.

استعلام تخلفات رانندگی: آن دسته از افرادی که قصد اطلاع از آخرین تخلفات رانندگی و مبلغ مربوط به آن ها را دارند، می توانند با ورود به بخش پلیس راهور برنامه پلیس من و ورود به بخش استعلام تخلفات رانندگی، با وارد کردن شماره پلاک خود از تخلفات رانندگی خودشان استعلام بگیرند.

پرداخت عوارض خروج از کشور: افرادی که قصد خروج از کشور را دارند، می توانند بدون مراجعه حضوری و فقط با ورود به بخش گذرنامه برنامه پلیس من اقدام به پرداخت عوارض خروج از کشور نمایند.

در ادامه بخوانید : سایت اداره گذرنامه

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوصسایت پلیس منبه نشانی اینترنتیpolice-man.irداشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.


ورود به سایت پلیس من police-man.ir (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Francesca Jacobs Ret

Last Updated:

Views: 6324

Rating: 4.8 / 5 (68 voted)

Reviews: 91% of readers found this page helpful

Author information

Name: Francesca Jacobs Ret

Birthday: 1996-12-09

Address: Apt. 141 1406 Mitch Summit, New Teganshire, UT 82655-0699

Phone: +2296092334654

Job: Technology Architect

Hobby: Snowboarding, Scouting, Foreign language learning, Dowsing, Baton twirling, Sculpting, Cabaret

Introduction: My name is Francesca Jacobs Ret, I am a innocent, super, beautiful, charming, lucky, gentle, clever person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.